انتخاب عجيب‌ترين كتاب سال انگلستان
دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

اين جايزه هر سال براي انتخاب برترين و عجيب‌ترين عنوان كتاب با داوري مخاطبان و خوانندگان كتاب‌هاي ادبي و غيرادبي و به صورت آنلاين برگزار مي‌شود.

 

كتاب «مديريت عملكرد دندانپزشكي؛ راه چنگيزخان» به قلم «ميكائيل يانگ» امسال موفق شد جايزه «دياگرام» را كه هر سال به عجيب‌ترين عنوان كتاب از سوي مجله «بوك‌سلر» اهدا مي‌شود به نام خود ثبت كند.

مخاطبان و علاقمندان به كتاب و كتابخواني امسال با انتخاب كتاب «مديريت عملكرد دندانپزشكي؛ راه چنگيزخان» نام اين كتاب را به عنوان بهترين نام‌ها انتخاب و معرفي كرده‌اند. اين كتاب كه توسط «ميكائيل يانگ» يك دندانپزشك به رشته تحرير درآمده درباره تشكيل امپراطوري با عنايت به سوژه و موضع دندانپزشكي است.

اين نويسنده كه پيش از اين به عنوان يك پزشك به مداواي مردم مي‌پرداخته در حال حاضر به عنوام مدرس دندانپزشكي در يك كلينيك به آموزش دانشجويان مي‌پردازد.

اين نويسنده با انتخاب عنوان «مديريت عملكرد دندانپزشكي؛ راه چنگيزخان» توانست رقيبان خود را در اين دوره از جايزه كتاب «دياگرام» حذف كرده و خود اين جايزه را كسب كند. اين كتاب با جمع‌آوري بيش از نيمي از آراي خوانندگان كتاب به صورت اينترنتي توانست در صدر اين جدول قرار بگيرد.

همچنين آثار ديگري چون «دست و دلبازي مرگ» به قلم «گارسيا نوشتاين»، «سگ تو چه رنگي است؟» به قلم «جويل سيلور من» و «افسانه آتشفشانان» از جمله آثار ديگري است كه در اين فهرست جاي گرفته است.

جايزه كتاب «دياگرام» هر سال به بهترين عنواني تعلق مي‌گيرد كه براي كتاب‌هاي ادبي يا غير ادبي كه در حوزه غيرطنز قرار مي‌گيرد، اهدا مي‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 13 فروردين 1390برچسب:حوادث باور نکردنی, حوادث جهان,
ارسال توسط nazanin